sobota, 19 listopada 2016

plan mieszkania

     Poniżej znajduje się plan mieszkania. Plan wykonany został przeze mnie na stronie sklepu Leroy Merlin. Planer miał posłużyć mi do zaprojektowania wnętrz. Niestety ze względu na bardzo mały wybór przedmiotów do dekoracji nie skorzystałam z tej opcji. 
Nasze mieszkanie składa się z dość długiego przedpokoju z którego przechodzi się do pozostałych pomieszczeń. Pierwsze pomieszczenie, które znajduje się po prawej stronie,  tuż przy wejściu do mieszkania to kuchnia. Kuchnia graniczy z pokojem, którego część została zaadoptowana na szafę wnękową. Idąc dalej widzimy naszą sypialnię. Na wprost sypialni znajduje się pokój dzienny z balkonem. Między sypialnią a salonem położona jest nieduża łazienka.










     Mieszkanie nie należy do dużych dlatego wyzwaniem jest stworzenie w nim przestrzeni. Kuchnia nie jest połączona z salonem ale mimo to chciałabym aby mieszkanie wydawało się otwarte.
Jednym z pomysłów jest to aby do kuchni i salonu nie montować drzwi. Wejście do pokoju dziennego zostanie także poszerzone. Wszystkie ściany będą pomalowane farbą w jasnym kolorze co optycznie powiększy niezbyt duże wnętrza. Wprowadzimy więcej światła.







5 komentarzy:

  1. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie każde mieszkanie ma swój plan i ja również taki dostałem jak kupowałem je od dewelopera. Najbardziej spodobała mi się oferta mieszkaniowa od https://www.eurostyl.com.pl/oferta/nowe-mieszkania-gdansk.html i jestem zdania, że wybór którego dokonałem był zdecydowanie najlepszy. Tym bardziej, że w końcu szukałem mieszkania akurat w tej okolicy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście na samym początku plany są jak najbardziej ważne i ja także jestem zdania, że po prostu należy je mieć. Jak dla mnie również dość istotną kwestią jest ubezpieczenie nieruchomości https://cuk.pl/ubezpieczenia/nieruchomosci które powinno chronić od wielu następstw.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej. Chciałbym też narysować sobie taki płaski plan. Na Leroy znalazłem jedynie planer 3D. Podpowiesz, jak dotrzeć do 2D? No, chyba że już go tam nie ma...

    OdpowiedzUsuń
  5. Są to zdecydowanie bardzo ważne sprawy i myślę, że również każdemu z nas na pewno zależy na tym aby mieć ładny projekt domu. Tak się składa, że ja skorzystałam z oferty biura https://zarzycki-architektura.pl/oferta/ i już wiem, że wybrałam bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń