czwartek, 24 listopada 2016

cementowe czy ceramiczne

    Oczywiście chodzi o płytki. Przepiękne, barwne płytki  to dla mnie jeden z symboli krajów śródziemnomorskich a ja ubóstwiam klimat południa (urządzając mieszkanie czerpałam inspiracje między innymi właśnie ze stylu śródziemnomorskiego).
Długo szukałam odpowiednich płytek do przedpokoju. W pierwszych planach było położenie płytek cementowych (marokańskich). W Polsce nie cieszą się one dużą popularnością. Osobiście nie spotkałam ich jeszcze w żadnym sklepie stacjonarnym, dostępne są natomiast w sklepach internetowych.
Występują w wielu wersjach kolorystycznych a ich wzornictwo jest bardzo bogate dlatego można dopasować je do pomieszczeń w kolorach ciepłych jak i do zimnych szarości.
Płytki wykonywane są ręcznie a przy ich wykonaniu potrzeba ogromnej precyzji dlatego są drogie a cena może odstraszyć.
Tak było ze mną. Mimo tego, że jestem w nich zakochana musiałam poszukać tańszej alternatywy.
Po długich poszukiwaniach udało się znaleźć produkt godny zastąpienia moich wymarzonych płytek cementowych. Mimo, iż  to gres to podłoga prezentuje się znakomicie.
Płytki które zdobią mój przedpokój znalazłam w sklepie internetowym modnydom24.pl, wyprodukowane zostały przez hiszpańską firmę VIVES.
Jestem nimi zachwycona. Chciałam aby były spójne z resztą mieszkania dlatego są w odcieniach bieli i szarości. Mimo tego, że są w takich barwach to w połączeniu z drewnem stworzą we wnętrzu ciepły klimat.
Podłoga nie jest jeszcze skończona. Między ułożonymi płytkami brakuje fug. W ciągu kilku najbliższych dni szczeliny zostaną zaspoinowane.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz