czwartek, 2 lutego 2017

meble kuchenne






     Dziś chciałam zwrócić uwagę na meble kuchenne. Kuchnia nie jest jeszcze w 100% gotowa ponieważ brakuje kilku dodatków, m.in. krzeseł/taboretów  ale w związku z tym ,że meble są już gotowe mogę pokazać jak się prezentują.
Meble są wykonane na wzór ikeowskich mebli Bodbyn. 
Nasza kuchnia jest w jednym z odcieni szarego. Bardzo zależało nam na jak największym zagospodarowaniem przestrzeni dlatego też szafki wiszące są dość wysokie (100cm) i podchodzą pod sam sufit. Mimo tego ,że kuchnia jest dość mała układ mebli nie przytłoczył jej.

W kuchni znajduje się dużo szafek i szuflada a wszystkie zostały dokładnie zagospodarowane. najwięcej miejsca zajmują sprzęty. W szafkach musieliśmy ukryć piecyk gazowy, pralkę która została przeniesiona z łazienki oraz 2 butle gazowe (niestety w bloku w którym znajduje się nasze mieszkanie nie ma podłączonego gazu ziemnego). Mimo tego, że kuchnia nie jest duża to udało nam się ją tak zagospodarować aby korzystanie z niej było wygodne. 








A poniżej  zdjęcie kuchni przed remontem:








16 komentarzy:

  1. Witam Proszę o informacje jaki kolor frontów został użyty do kuchni Chodzi mi dokładnie o Ral lub Ncs

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też poproszę o kolor ..

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi również bardzo zalezy na numerze koloru RAL oraz jak dokładnie nazywa się wzór frontu. Bardzo proszę o odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, też jestem bardzo ciekawa jaki numer Ral mają fronty.
    Z góry dziękuję za odpowiedź ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kuchnia wygląda wybornie :) Napisałaś, że meble są na wzór, czyli były to robione meble na zamówienie? Bo ja jednak mam zaufanie raczej do firm, które robią porządne meble i wystrzegam się kartonowych wnętrz meblowych ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam bardzo potrzebuje wiedzieć jaki to numer w RAL plisss

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem fajne te meble. Ja się zastanawiam nad tym jaką kuchnię do swojego nowego domu wybrać. Projektowanie kuchni Katowice to jedna z ofert która szczególnie zwróciła moją uwagę. Realizacje robią wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzien dobry. Jaki ne tak mają te szare szafki kuchenne? szukam szarego koloru na przedpokoj

    OdpowiedzUsuń
  9. Ludzie od 3 lat pytają o kolor i zero odpowiedzi??????

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Co to za kolor frontów? Czy ma Pani numer RAL?

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo przytulna kuchnia! Mnie bardzo podobają się lakierowane meble kuchenne, coś w tym stylu https://meblelupus.pl/20-vegas-white-biale-lakierowane-meble-kuchenne. Lubię gdy meble się błyszczą i dają tym samym niesamowity efekt pomieszczeniu, w którym się znajdują.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawy artykuł. Jestem pod wielkim wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Akurat jeśli chodzi o mnie to ja zachwalam sobie stare meble i na nich się najbardziej skupiam. Tym bardziej, że korzystając z oferty tapicera https://tapicer.warszawa.pl/oferta/ wiem dokładnie, że całość będzie wykonana perfekcyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń